Konfigurace vysoce výkonného systému na platformě Sandy Bridge - videonávod

Ahoj přátelé, dnes jsem se nastavit počítač počínaje procesorem, který je součástí Sandy Bridge, tyto procesory jsou vysoký výkon a přicházejí se spoustou vylepšení a nových funkcí.
Sandy Bridge je krycí jméno rodiny procesorů, které se stalo k dispozici počínaje 9 Ledna 2011, přicházejí s mnoha inovacemi a novými funkcemi, z nichž nejdůležitější novinkou je Turbo Boost zvýší více inteligentní FREQ procesor v případě potřeby při není-li spotřebovávat méně než poslední generace, na závěr máme menší spotřebu energie a méně tepla ničemu, takže menší chladiče.
Charakteristickým rysem nové a velmi zajímavé je Quick Sync s ní můžete překódovat obsah videa extrémně rychlými procesory Sandy Bridge může uvést do rozpaků nejmocnější (NVIDIA CUDA, jste-stream), jsem se původně myslelo ale Přesvědčil jsem se o tom, když jsem dal procesor pracovat (i7 2600).
Tento systém je dnes mezi špičku, jsme vybrali ty nejlepší komponenty na trh, jsme neměli ztrácet peníze, vzali jsme ty nejlepší komponenty, ale zůstali jsme s okem na rozpočtu by tato úroveň výš výkon je obtížné nalezeno, a pokud zjistíme, nás to stálo enormně.
V současné době jakýkoli nový systém musí mít SSD pro operační systém, který znamená zlato, co je dobré mít mimořádně vysoké výkonné komponenty, pokud máte pomalý pevný disk?
Zdroj vybrán je produkován Seasonic je zdrojem poslední generace v rozsahu výkonu, ani by se mluvit příliš mnoho, Seasonic jsou zdrojem 30 let a až dosud nikdy zklamán, naopak konstrukce při stavbě svých zdrojů je V současné době nejvíce kopíroval, dokonce obrací k nim pro výrobu Corsair špičkové zdroje.
Pouzdro je sen, že tento model bude můj další případ, ti, kdo to udělal, kdybych věděl, co jsem potřeboval, ale myslel na všechno, hledají pár názory na netu a pochopíte, o čem mluvím.
Doufám, že si konfiguraci, pokud si koupíte tento systém může vrátit do kolonky pro poznámky, aby nám řekli, jak se pohybují.
Pamatujte, že pokud máte podněty, stížnosti nebo dodatky neváhejte napsat do kolonky pro poznámky, de-i, pokud jste se setkali do kolonky pro poznámky, že uživatel má problém a vy mu může pomoci, neváhejte to udělat, jediný způsob, jak můžeme udělat toto místo lépe, naleznete v poznámkách!
V poznámkách se snaží dostat něco na toto téma, aby ostatní návštěvníci mohou nabídnout kurz + připomínky relevantní připomínky mohou být další podpora za chyby uživatele, nebo touha se učit.
Než si otázku, zkuste se podívat přes připomínky nejstarších, většina časů tam už odpověděl na vaši otázku.
Použít více kategorií v horní části stránky a vyhledávače z pravého rohu rychle dostat na to, co vás zajímá, máme více než 500 výukových programů, které pokrývají téměř každý žánr softwaru, jsme si uvědomili, I stačí hledat pro ně a dívat se na ně.

Návod k použití videotutorial.ro

Search Engine.
Pokud například máte problém s Yahoo Messenger, můžete zadat v našem vyhledávači pojmy jako je Yahoo, nepořádek, Messenger, id nepořádek, multimess problém posel, chyba messenger atd uvidíte, že budete mít na výběr.

Kategorie.
Pokud používáte kategorie rozevírací shledávají bar v domovském kategorií: Office, Grafický design, Hardware, Internet, multimédia, bezpečnost, systém, skladování, zálohování, do těchto kategorií jsou organizovány subkategorií a sub-sub -categorii, to je přesnější filtrování. Chcete-li najít něco v souvislosti s Yahoo Messenger pomocí kategorie, které může vést kategorii:InternetTam se otevře další podkategorie, kam umístit Voice-ChatOdtud můžete jít na dílčí YahooA konečně, s těmito filtry dorazí na stránku, kde jedinými předměty související s Yahoo Messenger nebo Yahoo Mail.

Archivy.
na archiv Najdete zde všechny naše výukové programy organizované krásné dny saptameni, měsíce a roky.
Všechno je logické, stačí následovat logiku.
Užijte si to!

Konfigurace několika alternativních tutorial +

4 procesorová jádra bez HT.
Intel® CoreTM i5-2500K Sandy Bridge, 3300MHz
Procesor jádra + HT = 4 8 vidět jádro systému (alternativa výkon.
Intel® CoreTM i7-2600 Sandy Bridge, 3400MHz
Paca základny.
Gigabyte PH67A-UD3-B3, zásuvka 1155
Paca základna s UEFI BIOS (alternativa s grafikou).
Asus P8P67-LE, Socket 1155
DDR3 paměti.
Xtream TeamGroup 4GB (2x2GB) DDR3, 2000Mhz
SSD pro operační systém.
Solid State Drive (SSD) OCZ OCZSSD2-2VTXE60G, 60GB
Hard Disk Storage.
Hitachi Deskstar HDD 7K1000.C 1TB, 7200rpm, 32MB
Grafická karta může být instalován volitelný 2 (SLI)
Asus GeForce GTX460 SE, 1024MB, GDDR5, 256bit
Napájecí zdroj (PSU)
Zdroj Seasonic X-760, 760W, 4 konektory PCI-X (multi GPU)
Corsair věž pouzdro (pro správu kabelů, chlazený kapalinou ready)
Corsair Obsidian bydlení 800D FullTower
Levnější bydlení věž (alternativní).
Antec Three Hundred Tower bydlení

výstraha

Pokud si chcete koupit tyto výrobky z PcGarage, použijte tento poukaz 88NX2AZW o snížení 1% z celkové hodnoty výrobků.

Cristian Cismaru

 

 


Související Návody


O Cristian Cismaru

Mám rád vše, co souvisí s IT&C, rád se podělím o zkušenosti a informace, které každý den shromažďuji.
Naučte se, jak se naučit!

Komentáře

  1. Super těžké od té doby očekáváme tutorial.
    S pozdravem tým videotutorial

  2. Zajímavé téma večer, když jsem si bv.voua baieti.Cristi odkrýt více z následujících videotutorial zkušeností idexu oken jsou zvědaví, jak si připsal svůj w7.sistemul.

  3. Cristi vidět tento systém stojí méně než 60 milionů, ale dva zdroje byly mylně umístěny do koše namísto jednoho.
    V souvislosti s tutrialul, vyšel velmi dobře, zejména systému, ale škoda, že nemohu dovolit tak.

    Blahopřejeme návody!

    PS: Hmmm, bydlení je stále poměrně drahé, zejména proto, že jsou levnější alternativy, a že děláte dobrou práci.

  4. Marius řekl

    Vzala bych, kdybych měl peníze sistemu

  5. Florin řekl

    Vážím si své výukové programy neustále, jen přidávání v tomto případě by byl cenový systém, uměle zvýšena přidáním košík dva zdroje namísto jedné.
    díky

  6. Razvan řekl

    sal mě omluv, že post zde esa komentář ale jinde ani oholený vůbec mám problém říkám obrovský nemohu nainstalovat systém Windows 7 nebo Windows Vista taška cd vše půjde dobře dosáhnout konečné instalace a tam načítání není připraven čekal skoro půl hodiny a nimik 3 může někdo prosím, pomozte mi hodně systém: AMD procesor anthlon (tm) procesor 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
    Paměť: RAM 1536 160 7100 GB HDD GeForce GS ... .plsss někoho, kdo by mi pomohl a snažil jsem se držet nainstalovat a stejně jako já, že jsem zkontrolovat hdd CD a nemám problém s tím a jsem zkontroloval Rami ... a problémů grafické karty ... Nevím, co dělat s nechce jít nE CD ... no ... přijít s STIK instalaci dokončit a tam merge..nu Může incarca..nu není moje zámky PC pouze nečte žádnou cd ani na STIK tašce, když se to samé děje xp velkou adik nemám problém s ním pouze s Windows Vista a Windows 7..spuneti mi, co mohu dělat potěší více ... mltumesc

    • webdan řekl

      Razvan: Sal mě omluv, že post zde esa komentář ale jinde neměl oholenou vůbec mám problém říkám obrovský nemohu nainstalovat systém Windows 7 nebo Windows Vista taška cd vše půjde dobře dosáhnout konečné instalace a Předpřipravené tam není zatížení čekal skoro půl hodiny a nimik 3 může někdo prosím, pomozte mi hodně systém: AMD procesor anthlon (tm) procesor 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
      Paměť: RAM 1536 160 7100 GB HDD GeForce GS ... .plsss někoho, kdo by mi pomohl a snažil jsem se držet nainstalovat a stejně jako já, že jsem zkontrolovat hdd CD a nemám problém s tím a jsem zkontroloval Rami ... a problémů grafické karty ... Nevím, co dělat s nechce jít nE CD ... no ... přijít s STIK instalaci dokončit a tam merge..nu Může incarca..nu není moje zámky PC pouze nečte žádnou cd ani na STIK tašce, když se to samé děje xp velkou adik nemám problém s ním pouze s Windows Vista a Windows 7..spuneti mi, co mohu dělat potěší více ... mltumesc  

      Máte problémy se základní deskou (jakýkoli modul paměťové karty vám udělá obličej).

  7. A ne příliš zajímavé.
    V 52 milionu jsem systém, který rozkládá ve dvou jakéhokoli máte.

    Řekl jste, že to, co jste nastavili, bude za 2/3 let super. No, za 2/3 roky určitě budou aplikace, které používají 6 jader, takže už jednu máte - na procesoru.
    4GB DDR3 jsou nyní v pořádku. Není v 2 / 3 let.
    GTX460 deska je v pořádku, ale není to, co hledat v systému FutureProof.
    Bydlení je výstřelek. Jasná. Nedávat nikomu normální hlavu 1400 Roni na bydlení.
    Zdroj je velmi dobrá, pravděpodobně nejlepší / užitečná komponenta ve všem, co dát venku.
    SSD je v pořádku a jen proto, že má vynikající kvalita / cena dnes.
    Mohlo by to být lepší ... mnohem lepší.
    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/

    • AnduZajímavý a ne příliš.
      V 52 milionech jsem udělal break-in systém dvou acolo.Ai, co jste řekl, že jste nastavili bude mimořádně ok a více než 2 / 3 let. No, 2 / 3 let 6 jistě objeví aplikace, které používají jádro, takže se již jeden - procesor.
      4GB DDR3 jsou nyní v pořádku. Není v 2 / 3 let.
      GTX460 deska je v pořádku, ale není to, co hledat v systému FutureProof.
      Bydlení je výstřelek. Jasná. Nedávat nikomu normální hlavu 1400 Roni na bydlení.
      Zdroj je velmi dobrá, pravděpodobně nejlepší / užitečná komponenta ve všem, co dát venku.
      SSD je v pořádku a jen proto, že má vynikající kvalita / cena dnes.
      Mohlo by to být lepší ... mnohem lepší.
      http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/  

      V prvé řadě je nutné informovat se, přečtěte si o změnách, které přicházejí s Sandy Bridge, zejména Quick Sync.
      PROC Dáte tam je slabší (průměr test) a dražší překódování nechce mluvit ...
      Kromě toho AMD je 45nm vaše (vs 32 5 i2500 k), to znamená, že hodně 6 jádra tepla, TDP 125w bez dobrého chladiče?
      Představení Grafická karta je příliš drahé, ale když jsem se vzdát tašku bydlení i přes grafickou kartou, SLI váhy efektivní Sandy Bridge.
      Nechápu, proč sis vzal ala SSD, ačkoli to má contoller SandForce je omezena na smlouvy mezi IOPS SandForce a OCZ.
      Paměť je extrémně ... .. hodnotu!
      Corsair zdrojem vašeho výběru je špatná, 80Bronze = neefektivní, RUBYCON kondenzátory jsou umístěny na levnějších zdrojů, ventilátor hlučný, chatrný, proč si myslíte, že zvolený zdrojem nákladů mě zdvojnásobí?
      Tyto komponenty, které potřebují stabilitu zdroj potravy, která nevěří, že to může zajistit stabilitu, účinnost nezmiňuje, že v Rumunsku je levná elektřina, nebo ne?.
      Mohl bych pokračovat, ale já se tady zastaví.

      • Cristi-admin:
        V prvé řadě je nutné informovat se, přečtěte si o změnách, které přicházejí s Sandy Bridge, zejména Quick Sync.
        PROC Dáte tam je slabší (průměr test) a dražší překódování nechce mluvit ...
        Kromě toho AMD je 45nm vaše (vs 32 5 i2500 k), to znamená, že hodně 6 jádra tepla, TDP 125w bez dobrého chladiče?
        Představení Grafická karta je příliš drahé, ale když jsem se vzdát tašku bydlení i přes grafickou kartou, SLI váhy efektivní Sandy Bridge.
        Nechápu, proč sis vzal ala SSD, ačkoli to má contoller SandForce je omezena na smlouvy mezi IOPS SandForce a OCZ.
        Paměť je extrémně ... .. hodnotu!
        Corsair zdrojem vašeho výběru je špatná, 80Bronze = neefektivní, RUBYCON kondenzátory jsou umístěny na levnějších zdrojů, ventilátor hlučný, chatrný, proč si myslíte, že zvolený zdrojem nákladů mě zdvojnásobí?
        Tyto komponenty, které potřebují stabilitu zdroj potravy, která nevěří, že to může zajistit stabilitu, účinnost nezmiňuje, že v Rumunsku je levná elektřina, nebo ne?.
        Mohl bych pokračovat, ale já se tady zastaví.  

        doplněný zdroje, bydlení, Sandy Bridge místě, 32 nanometrů atd říkám, že se mi systém nakonfigurován systém porazit v každém herním / test.
        Nechápu, jak si můžete vzít věci k uvedení na trh (nebo užitečné) Quick Sync pohlaví.
        Ano, já nevím co, ale já vám něco povím jiného: nikdo nestará.
        Všechno bylo jako každé nové série procesor / grafickou kartou atd dual-channel site Gen = drhnutí dřevěnou nohu. Vyšší výkon, ale také zanedbatelné (2 / 5% = 0).
        Říkáte, že jste dát gtx460.
        To je zdrojem mé x vede 2 6970 (konec hry).
        SSD Vertex vybral mě je více než 2 svého testování. Nic moc, ale to je.
        Neupravená náhubek na marketingové věci. Bude vždy nové věci, neměli byste dělat bod je získat.
        Na konci, budete se zmást.

        • AdrianGudus řekl

          Andu:
          doplněný zdroje, bydlení, Sandy Bridge místě, 32 nanometrů atd říkám, že se mi systém nakonfigurován systém porazit v každém herním / test.
          Nechápu, jak si můžete vzít věci k uvedení na trh (nebo užitečné) Quick Sync pohlaví.
          Ano, já nevím co, ale já vám něco povím jiného: nikdo nestará.
          Všechno bylo jako každé nové série procesor / grafickou kartou atd dual-channel site Gen = drhnutí dřevěnou nohu. Vyšší výkon, ale také zanedbatelné (2 / 5% = 0).
          Říkáte, že jste dát gtx460.
          To je zdrojem mé x vede 2 6970 (konec hry).
          SSD Vertex vybral mě je více než 2 svého testování. Nic moc, ale to je.
          Neupravená náhubek na marketingové věci. Bude vždy nové věci, neměli byste dělat bod je získat.
          Na konci, budete se zmást.  

          Pro vás, kteří pravděpodobně posloucháte Gutu na YouTube a sedíte na bordelu a dáváte webkameru nemluvňatům, to je zanedbatelné. Nemáte ponětí, co to znamená vyvíjet a implementovat takové technologie a zejména mít příležitost je používat. Kdo je geek a kdo opravdu dělá PRÁCE na PC a nechce jen, aby jeho CS a nepořádek fungoval, vezme do úvahy tyto technologie. Během nepořádku se můžete držet 512 MB RAM ... to je vše, na čem většině z vás záleží ...

  8. Ano, čekáme na průvodce s vysoce výkonným a levným systémem ...

  9. Cristi, ale pokud nám můžete poskytnout tento software s četností zkušebního období, ... můžete si o něm udělat návod.

  10. 2 časy se přidá zdroj chyb, takže cena je o něco nižší

  11. waveboy2u řekl
  12. Bylo by zajímavé si tutoraial o zřízení systému Sandy Bridge v ieftin.multumesc května.

    • sorin00098 řekl

      Sorin: Bylo by zajímavé si tutoraial o zřízení systému Sandy Bridge v ieftin.multumesc května.  

      Bohužel Souhlasím s tine.Din cena dosáhla Cristi není po ruce.

  13. Chcete-li být upřímný bych se nikdy kupovat systémovou desku + CPU, aby stálo za bydlení (bez zdroje)

  14. Ale můžu říct, že jsem zůstal s některými z tutoriálu, FHE takže držet krok dobrou práci!

  15. Ale můžu říct, že jsem zůstal s některými z tutoriálu, a tak udržet v dobré práci!

  16. Cristi, protože čekají pro tento kurz, ano, je to velmi dobré, ale trochu věc, kterou jsem si všiml, o tobě, proč nedáš v konfiguraci i7 2600K, které máte k dispozici, máte jednoduché nebude multiplikátor odemčený, ale jde ještě o i5 ale pokud jste jí řekl bránit SATA 3 3 očekávat SSD, a pokud se čeká na dalším zpracovatelům jiný socket jste řekl, soustružení a další procesory, které existují mimo Sandy Bridge, takže jsem už žádný spěch, že více než 1-2 let se objeví Iara kdo ví, co idea nich shromažďují intel Banisor tak dobře a přijmout nové komponenty, které mají být v čele. Děkuji za tutorial vyrobené, ale objevil na trhu 1155 nebo všechny talíře nejsou k dispozici, aby nedošlo k dávat peníze, aby mě házet šílené. BAFTA

  17. Dobrý den. Vážím si moc za to, co děláte. Ale tento výukový program vypadá docela slabá, protože to může trvat něco méně peněz mnohem lepší.
    Tady je jen jeden příklad, a jsem si jistý, že můžeme udělat mnohem lépe než já a tady: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ , Dobrý den a děkuji za vaši tvrdou práci!

    • AdrianGudus řekl

      MCIDobrý den. Vážím si moc za to, co děláte. Ale tento výukový program vypadá docela slabá, protože to může trvat něco méně peněz mnohem lepší.
      Tady je jen jeden příklad, a jsem si jistý, že můžeme udělat mnohem lépe než já a tady: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ , Dobrý den a děkuji za vaši tvrdou práci!  

      Zvolená základní deska je trochu „nízká“. Nevidím smysl integrovaného videa, pokud na něm máte písčitý most a integrovanou grafiku. Proč jste si koupili grafickou kartu, když jste si přesto vybrali základní desku s integrovaným videem? Navíc máte příliš málo USB, které dnes potřebuje stále více lidí. Všechny kecy, které vložíme do PC, jsou na USB. Konektor VGA a DVI jsou zbytečné, pokud si koupíte vyhrazenou grafickou kartu. Cristiho talíř se mi jeví jako nejideálnější a já neříkám, že je to můj kolega, ale protože to je pravda.

  18. Zdroj drahé .. příliš silné vzpomínky 2000MHz ne tolik, co můžete dělat s fracventa, může procesor Lau něco lepšího bydlení drahé, velmi drahá, HHD hrůza .. Myslím, že je nejvíce uninspired konfigurace.

    • Calin: Zdroj drahé .. příliš silné vzpomínky 2000MHz ne tolik, co můžete dělat s fracventa, může procesor Lau něco lepšího bydlení drahé, velmi drahé, HHD hrůza .. Myslím, že je nejvíce uninspired konfigurace.  

      Pevný disk jsem dal jen úložiště pro systém jsme zvolili SSD, který je v současné době nejlepší dostupné na našem trhu.
      Pouzdro je pro znalce, kteří nechtějí trávit příliš mnoho, jsme umístili levnější alternativu výukový program.
      Vzpomínky jsou velmi rychlé, základní deska podporuje až 2200 a ještě více, pokud si myslíte, že je o vysoké frekvenci může dostat ostatní, aby 1333 nebo 1600 ze stejné série, ale nevidí smysl, proč byste měli chtít nižší rychlost, zejména je super rychlý procesor.
      Pokud budeme mluvit o procesoru, je to šelma, přetaktování stránky jsou v dnešní době mimořádně jednoduché, stačí zvýšit multiplikátor, šel až 4.9 5.0 nebo jede všude, tank, jsem Sandy Bridge a věřte mi, já vím, říkám, kdo chce procesor je v rámci výukového programu pro lepší alternativa, ale nedoporučuji, cena je příliš vysoká a výkon se nemění s cenou na této úrovni.

  19. RW.In generace s bydlením, většina z vás netuší, jak to vypadá systém v takovém případě. Pokud jste někdy dostat šanci vidět, jak to shell změnit to, co stojí za všechny peníze, které mi příliš scumpa.Dupa žít.
    http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y

    • zoom: RW.In generace s bydlením, většina z vás netuší, jak to vypadá systém v takovém případě. Pokud jste někdy dostat šanci vidět, jak to shell změnit to, co stojí za všechny peníze, které mi příliš scumpa.Dupa žít.http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y  

      Viděl jsem to živě a byl jsem omráčený, je umělecké dílo, možná je to trochu drahé, ale nemyslím si, že budete kupovat další kabinet v příštích 10 let.
      To je pro toho, kdo je za vášnivá k sobě navzájem, jsem vyslán alternativu k tomuto případu.

  20. Marius Florin řekl

    Konfigurace Cristi acestasta výrazně v budoucnu bych opravdu rád Sami koupit tento počítač a měl jsem nějaký čas Akum konfigurace deska asceasta písek Brigde. velmi těžké

  21. pan Problem řekl

    Jak se nazývá gadget chlap, který mohu použít pro CPU?

  22. Super těžké, ale jste zapomněli Sandy Bridge chladič nebo jít bez? A ještě jedna věc, a to i DVD-RW nebo konfigurace sakra BlueRay, eh?

    • AdrianGudus řekl

      cretzuSuper těžké, ale jste zapomněli Sandy Bridge chladič nebo jít bez? A ještě jedna věc, a to i DVD-RW nebo konfigurace sakra BlueRay, eh?  

      30.000 bylo řečeno časů v dalších výukových programů, které máme před sebou ještě na místě souvisejících s konfigurací, jako jsou:
      BOX procesor znamená procesor, který je dodáván v krabici připravené vše, co potřebujete, včetně: chladič, ventilátor, termální sloučenina je použita připraven a zaklapne nebo upevňovací příslušenství.
      Při pohledu na procesor a pak napsat název znamená BOX má vše v poli.

      • Mihai.m řekl

        AdrianGudus:
        30.000 bylo řečeno časů v dalších výukových programů, které máme před sebou ještě na místě souvisejících s konfigurací, jako jsou:
        BOX procesor znamená procesor, který je dodáván v krabici připravené vše, co potřebujete, včetně: chladič, ventilátor, termální sloučenina je použita připraven a zaklapne nebo upevňovací příslušenství.
        Při pohledu na procesor a pak napsat název znamená BOX má vše v poli.
          

        Vážně, před vámi byli arogantní, a uvidíte, že i5 web NOT COOLER pouze i7 má chladič. Na i5 2500k na emag je to napsáno jasně a velké „neobsahuje chladič“ v popisu produktu.

  23. Alex996 řekl

    Gratulujeme a klobouky vypnout a teprve poté přijmout zaměstnání exelenta.Sistemul je účinná, ale skumpica. Prosím, pokud je to možné a budete mít čas, aby se kurz o HirensBooCD Klar 13.01, protože jsem viděl, že může být interesat.Inca ještě jednou a tak dále tinetio GRATULUJEME !!!

  24. Neai není blázen vůbec pikantní smrad cap.Foarte dobrý systém, ale stojí jeden měsíc polovina !! Jdete do zahraničí a koupit systém může nechat 2 měsíců Sati Sati může koupit i reproduktory a plazmové etc.Mai nebe tak tutoriálů na systému Sandy Bridge v květnu výkon !!! A pokud tam je ještě žádný most avi března ještě obtěžovat !! Hodně štěstí !! vážím si vaší práce !!

  25. Dobrý den dělat dobrou práci, i když je systém poměrně drahé :) dát vysoký výkon !!!! ještě jednou gratulujeme!

  26. AdrianGudus řekl

    Cristi-admin:
    Trochu naštve ... GTX460 Nvidia.
    Vytisknout 3dmark06 výchozí, žádný šok.  

    Ciumpalacii inganfati myslím lidi, kteří nemají tušení, co PC a jíte představení vědět, co 21709 v 3DMark?

    • AdrianGudus:
      Ciumpalacii inganfati myslím lidi, kteří nemají tušení, co PC a jíte představení vědět, co 21709 v 3DMark?   

      oh drahý král mluvil počítačů, co říct.
      většina z nich je právě pro tento systém je nepřiměřená. že tyto peníze získat i7 a GTX nebo GTX 570 560 470 GTX TI nebo možná HD6950 to vše bez diskuse nad GTX 460, že výkon.
      a ne cocolasiti GTX 460 takže to není zázrak, je to výkon grafické karty znamená, že nejlepší poměr kvalita / cena od NVIDIA. Když máte více než £ 5000 pro GTX nenapadá 460.
      Alespoň být spravedlivý a uznat, že to není v systému Idel, že peníze, které by mohly být lepší.

      • cristi:
        oh drahý král mluvil počítačů, co říct.
        většina z nich je právě pro tento systém je nepřiměřená. že tyto peníze získat i7 a GTX nebo GTX 570 560 470 GTX TI nebo možná HD6950 to vše bez diskuse nad GTX 460, že výkon.
        a ne cocolasiti GTX 460 takže to není zázrak, je to výkon grafické karty znamená, že nejlepší poměr kvalita / cena od NVIDIA. Když máte více než £ 5000 pro GTX nenapadá 460.
        Alespoň být spravedlivý a uznat, že to není v systému Idel, že peníze, které by mohly být lepší.  

        Jsi úplně vedle, Nene. i5 2500k je stejná nebo lepší než i7 930 950 nebo (vyloučit i7 2600k), které jsou 2-3 milionů dražší. Kromě i5 2500k má odemčený násobič, takže střílet concluzia.Clock / Sandy Bridge hodiny je rychlejší než starý procesor platformy i7 1366 a rychlejší než cokoliv AMD v současné době ještě než horní řady, která má 6 jádra. Adrian výraz "Myslíš, že ciumpalacii inganfati lidi, kteří nemají tušení, co PC a jíte výkon vědět, co 21709 v 3DMark? "Mluví za vše.

        • Viorel:
          Jsi úplně vedle, Nene. i5 2500k je stejná nebo lepší než i7 930 950 nebo (vyloučit i7 2600k), které jsou 2-3 milionů dražší. Kromě i5 2500k má odemčený násobič, takže střílet concluzia.Clock / Sandy Bridge hodiny je rychlejší než starý procesor platformy i7 1366 a rychlejší než cokoliv AMD v současné době ještě než horní řady, která má 6 jádra. Adrian výraz "Myslíš, že ciumpalacii inganfati lidi, kteří nemají tušení, co PC a jíte výkon vědět, co 21709 v 3DMark? "Mluví za vše.  

          dej mi o tom, kdo ti dal právník vy ??
          a pokud chcete vědět, dokonce i7 2600k jsem měl na mysli, když jsem mluvil o i7 z jiné zásuvky si jistý, že jsem se zmínil. Říkám, že jsou od sebe za tolik psaní jak jsem se zmínil i7 Matale vedle grafické karty máte co říct, nebo ne, a tam jsou kromě ???
          "Adrian Fráze" je hloupé a pobuřující jako redaktor novin by se říci, že čtenáři jsou pitomci, nebo něco není v pořádku vám chybí zdravý rozum.

          • Viorel řekl

            cristi:
            dej mi o tom, kdo ti dal právník vy ??
            a pokud chcete vědět, dokonce i7 2600k jsem měl na mysli, když jsem mluvil o i7 z jiné zásuvky si jistý, že jsem se zmínil. Říkám, že jsou od sebe za tolik psaní jak jsem se zmínil i7 Matale vedle grafické karty máte co říct, nebo ne, a tam jsou kromě ???
            "Adrian Fráze" je hloupé a pobuřující jako redaktor novin by se říci, že čtenáři jsou pitomci, nebo něco není v pořádku vám chybí zdravý rozum.
              

            No grafická karta ho vidět, ano, Hd6950 nepořádek grafické karty za cenu, za to nestojí. AMD EOL.

          • Viorel:
            No grafická karta ho vidět, ano, Hd6950 nepořádek grafické karty za cenu, za to nestojí. AMD EOL.  

            vážně ???? kolik subjektivita velmi slabé argumenty.
            HD6950 je dobrá grafická karta, a to zejména ve velmi vysokých rozlišeních a která nedávno snížil cenu u některých modelů a při troše štěstí můžete odblokovat HD6970.
            Kolik slámy HD9650 najít tuto desku mezi 1000 1500 lei a nic výkonem, které nabízejí.
            A jak jsem řekl "možná hd6950", pokud víte, jak číst, takže to zůstane na žádost osoby, která systém zakoupí, může se tato grafická karta líbit, může mít 3 monitory, ale co pochopit, mohl bych navrhnout HD6870 pro. že grafické karty, které jsem navrhoval, jsou lepší než gtx 640 a šly do rozpočtu, proto jsem je navrhl. Jak jsem viděl, spojíte se s komponentou a udržíte ji s tím, že nejste schopni se podívat na celkový obraz, nebo to, co chci říct, je, že za ty peníze byste mohli vybudovat lepší systém.

  27. Je nám líto! Máš pravdu, ale my jsme neměli box chladiče nikdy nepoužíval (hluku + neefektivní), ale DVD-RW nebo BR všechno jste zapomněli! Hodně štěstí!

  28. Andu:
    doplněný zdroje, bydlení, Sandy Bridge místě, 32 nanometrů atd říkám, že se mi systém nakonfigurován systém porazit v každém herním / test.
    Nechápu, jak si můžete vzít věci k uvedení na trh (nebo užitečné) Quick Sync pohlaví.
    Ano, já nevím co, ale já vám něco povím jiného: nikdo nestará.
    Všechno bylo jako každé nové série procesor / grafickou kartou atd dual-channel site Gen = drhnutí dřevěnou nohu. Vyšší výkon, ale také zanedbatelné (2 / 5% = 0).
    Říkáte, že jste dát gtx460.
    To je zdrojem mé x vede 2 6970 (konec hry).
    SSD Vertex vybral mě je více než 2 svého testování. Nic moc, ale to je.
    Neupravená náhubek na marketingové věci. Bude vždy nové věci, neměli byste dělat bod je získat.
    Na konci, budete se zmást.  

    Když jsem byla malá jsem dělal sbírku překvapení, vzpomínám si, že mám překvapení s Porsche, vše Rozešla jsem s tím překvapením.
    Nakonec se jeden objevil s DeTomaso, kvůli kterému mi bylo špatně, vzpomínám si, jako kdybych se cítil ponížen, moje Porsche dává jen 300 za hodinu a jeho překvapení 335, víte.
    Překvapení, překvapení ... .. kolikrát, Turbo smlouvat.
    Ty jsi pamatoval dětství jsem byl v tvém věku v té době.

  29. Andrei Stefan řekl

    Udělal jsem pc stejně jako tohoto výukového programu, to přišlo svůj účet za elektřinu! Má matka vzala mého PC a vyhodit z okna, mi po něm.

  30. Cristi systém byl plně zaslouží peníze.
    Dalo by se počkat a koupit i7 2600k nebo 2500k.
    I 2600k stránky na stanici domů a my jsme neměli dát více než 5,1 GHz 1.46v příručce / LLC higt offset + 0.110.Mai než 5.1 nechtějí jakýkoliv jak i Windows nebude bota, zůstává zablokováno v Spouštění systému Windows. zkoušel jsem všechny možnosti, iAM dal 1.55 a stále nechce, že je, že jsme měli smůlu s mým kopií, špatný šarže.
    Andu:
    Člověk, v současné době Intel více než AMD. Hry 6 jádra nečinně sedět, ne-li dělat střih videa nebo se strachovat o 3d místě (v mém případě grafického 3d, že AMD je docela dobrý, ale promiňte, raději Intel).
    Vězte, že Nvidia je více než AMD na 6970 actuala.Amd je nepořádek v té peněz, pokud máte peníze, které jste mohli dostat 6970 2 z milionu a koupíte GTX570 je u konce, že AMD 6970. CUDA a PhysX Navíc vám to, co AMD nevěděli gasesti.Daca není CUDA (Compute Unified Device Architecture) je překladač a sada vývojových programů určených pro provoz na NVIDIA GPU. Mnoho profesionálních programů zavedly CUDA, víme, že jsou.
    Tyto vzpomínky nejsou pro „nesmysly“. Nadšenec přetaktování ví, jaké vzpomínky si koupit, ty, které si vyberete, jsou příliš „hodnotné“, jak mu jména říkají. Že Vertex OCZ SSD je lepší než ten, který jste si vybrali, Adata S599, který trpí vstupem / výstupem.
    Zdroj Corsair 750TX že CWT vyrobeny V2 je tak špatná, jediná dobrá věc, kterou dal v této konfiguraci je Andu ala Samsung HDD 1TB F3 což je nejrychlejší Sata2 z 1 TB HDD.
    Takže podle mého názoru velmi špatný a hodně peněz, aby mu Andu.

  31. cuibaru řekl

    Adrian Cristi a chtěl bych se zeptat velmi příjemné mi říct svůj názor na tento systém, který jsem si koupil 1 saptamana.va webové stránky sledování hned od začátku a já doporučenou velmi mnoho lidí, takže bych se modlím řekni mi svůj upřímný názor, a pokud chcete, abych doporučit monitor a grafickou kartu (mezi 3 a 4 milionu každý) čekat na odpověď přesměrovat!
    Zdravím tě!

  32. Costelina řekl

    da vidět z dálky, kteří znají nejlepší výukové víte, že Cristi explici.pentru komentář být a myslím, že její respekt, protože tito lidé pracují na tom, co fac.va Ujistěte se, výukové programy pro počítače starší, protože existuje mnoho lidí, kteří mají staré počítače, který je, aby nám pomohli, a těmi, co děláme, že je účinnější .eu old'm, zda existují řešení, a byl bych velmi rád, když vidím, že nám pomůže z hlediska asta.urmaresc vaše konzultace s potěšením

  33. Dobrý den, otázka téměř zcela mimo těch zde diskutovány.

    Mám-li koupit 2mhz s pamětí XMP profily 1600gb do Kingstonu, který funguje na platformě AMD XMP (a GX890 s X3 455) a neovlivňuje v žádném případě.

    Díky.

    _______________________________________

    Jak je výše zmíněný systém, a jak bylo řečeno výše někdo,
    - pouzdro je dražší než grafická karta
    - zdroj se 4 konektory PCI-X pro základní desku, která podporuje pouze dvě takové desky
    + Druhou variantou se zdá být ok bydlení

    • AlexDobrý den, otázka téměř zcela mimo těch zde diskutovány.
      Mám-li koupit 2mhz s pamětí XMP profily 1600gb do Kingstonu, který pracuje na platformě AMD XMP (a GX890 s X3 455) nebo žádný vliv v jakémkoli fel.Mersi ._______________________________________ Jako výše uvedeného systému, jako pořekadlo a někdo nahoře
      - pouzdro je dražší než grafická karta
      - zdroj se 4 konektory PCI-X pro základní desku, která podporuje pouze dvě takové desky
      + Druhou variantou se zdá být ok bydlení  

      Nevím, proč si dokonce dát názor, pokud jste ho ještě neviděli ve svém životě výkon grafické karty.
      Pro Vaše všeobecné výkonu grafické karty obsahují dva PCI-X konektory altimentare nebo dva 6 6 nebo jeden a 8.
      Pro ty, kteří věří, že bydlení je příliš drahé, dal jsem na dně levnější alternativa, můžete si koupit bydlení pro 80 lei.
      Prosím zdržet v budoucnu, jinak to bude dělat holení.

  34. ať to mělo být aproptie buldozeru stránky Llano a dát ji na zem s Intelem
    http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded

    • Fred: Nechte buldozer je aproptie místo a dát Llano důvod se společností Intel
      http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded  

      Do té doby můžete snít. Relax, aby nebyla v situaci, kdy AMD i Intel dát půda je opak toho, co vidím eu.Cand AMD uvolnit Lano pak by to mohlo být přichází Ivy Bridge a prakticky nemá šanci AMD ale eh, co vy nemusíte fanboy. Myslím, že nosit brýle, které jsou vytištěny s logem a může vidět budoucnost AMD AMD ei.Poate tím, že nám to, co se stane s AMD v nadcházejících měsících. Do té malé zobák, AMD nemá místo na tomto poznámkách.

      • Viorel:
        Do té doby můžete snít. Relax, aby nebyla v situaci, kdy AMD i Intel dát půda je opak toho, co vidím eu.Cand AMD uvolnit Lano pak by to mohlo být přichází Ivy Bridge a prakticky nemá šanci AMD ale eh, co vy nemusíte fanboy. Myslím, že nosit brýle, které jsou vytištěny s logem a může vidět budoucnost AMD AMD ei.Poate tím, že nám to, co se stane s AMD v nadcházejících měsících. Do té malé zobák, AMD nemá místo na tomto poznámkách.  

        Nová architektura procesoru buldozer a Lano dojde nejpozději do letošního léta a jsou odlišné od těch, které máme v současné době použít novou architekturu.
        -li procesor od AMD mi dá 90% z nejsilnějších výkonu Sandy Bridge za cenu 40 50-% nižší musím dostat ránu do hlavy ne vybrat amd.

  35. FRUMAST TUTORIAL

    tutorialu čekat a Sandy Bridge, ale s levnějšími komponenty

  36. Robert.L řekl

    Zdravíčko! Ptr. Cristi tyto otázky:
    -Proč Jste přenesena na nové platformě od Intelu jste neměli problémy s chybou designu chipsetu H / P67?
    -Jak Se zabýval stažení z trhu těchto čipsetů?
    -A Musí vrátit čeká oživení nová základní deska revizí B3 Během této doby se na trhu nových platforem nebo desku, kterou jste opustili všechno?
    Díky!

    • Robert.L: Dobrý den! Ptr. Cristi tyto otázky:
      -Proč Jste přenesena na nové platformě od Intelu jste neměli problémy s chybou designu chipsetu H / P67?
      -Jak Se zabýval stažení z trhu těchto čipsetů?
      -A Musí vrátit čeká oživení nová základní deska revizí B3 Během této doby se na trhu nových platforem nebo desku, kterou jste opustili všechno?
      Díky!  

      Neměl jsem žádný problém, ty od Intelu tvrdí, že problém se zdá 5% z desek v období 3 let k intenzivnějšímu používání.
      Pokud máte nějaký problém jít ke službě změnit svůj talíř.

  37. Zdravíčko! Ptr. Cristi Mám otázku o 1366 zásuvky Nedávno jsem koupil desku

    p6x58d Základ pojistného, ​​problém je, že nevím, co komponenty zvolit pro tento penze zde

    Mám na mysli sílu procesoru a paměti. Procesor jde i7 960 3.2 GHz je extrémní

    nikdo lepší příliš drahé esa nevědí, co si vybrat, když překročí celkový zdroj paměťové bych rád

    být nejlepší, 16 GB RAM dost říkám, frekvence je mnohem obtížnější. dát esa grafické karty

    GeForce GTX Ti 560 dva kusy, CPU chladicí kapaliny od začátku, SATA SSD s HDD 3

    normální. 24 palcový full HD monitor, chci se vrátit ke zdroji světla nad zadanou konfiguraci.

    Využití počítačových her a HD videokonference, HD videokamery použít příspěvek

    webová kamera streaming Potřebuji nový kurz, který jsem potřeboval super kapelu

    Tak to bude nahrávat svůj systém skutečně v současné době používá můj první desktopový systém

    MacBook jsou super spokojen s ním, ale nemůžete dělat s tím, co jsem uvedl výše doufám

    výukové video nastat v souvislosti aspekt 1366 zásuvku.

    O výukových programů Nemám slov jsou super zejména pro začátečníky, záleží hodně na

    nakonfigurovat počítač jako la carte a stále děkuji videa

    konzultace.

    • AdrianGudus řekl

      cristi: Dobrý den! Ptr. Mám zásuvku Cristi intrebarelegata 1366 Nedávno jsem koupil desku
      Založené p6 × 58d prémie, problém je, že nevíte, jaké komponenty alegpentru aicima znamenat této desce a výkon procesoru a paměti. Na i7 procesormerge 960 3.2 GHz je extrémní
      nikdo lepší příliš drahé esa nevědí, co si vybrat, když překročí celkový zdroj paměťové bych rád
      být nejlepší, 16 GB RAM dost říkám, frekvence je více greu.la asipune grafická karta GeForce GTX Ti 560 dva kusy, CPU chladicí kapaliny od začátku, je ssdcu SATA HDD a 3
      normální. 24 palcový full HD monitor, jsem se vrátit do saducei lejertoata konfiguraci specifikovaného zdroje.
      Využití počítačových her a videokonference HD, použití hd camereavideo na sloupku
      Musím webkamery proud, který přirozeně čistý voiavea potřebné super kapelu
      Tak to bude nahrávat svůj systém, můj desktopový systém v současné době používá defaptprimul
      MacBook jsou super spokojen s ním, ale nemůžete dělat s tím, co jsem uvedl výše doufám dojít výukové videokurzy aspektu zásuvka 1366.Despre Nemám slov jsou super především incepatoriconteazafoarte moc
      nakonfigurovat počítač jako la carte a stále děkujeme videotutoriale.  

      Pro zdroj již máme průvodce ... napište do vyhledávacího pole vpravo na černém okraji: průvodce nákupem zdroje, zadejte a najdete výukový program.

  38. Cristi, co jste vložili tam je více výstřelek
    Bytového Overkill ničí blázen hlava 1400 dát Lei skříň je spousta malých kostry, která nabízí stejný výkon za cenu více než firmy Hitachi mic.O také prach jsem viděl jste si vybrali pouze ale když se probudíte skladovací špatné stránky, které na vás sestoupí a chybách CRC dostanete vaše ruce cap.SSD je v pořádku, jsem si vybral sám, takže je zbytečná source systém ala
    Nemyslím si, že pumpování peněz systém ala zejména proto, že jsou mnohem lepší alternativy ve stejné ceně.
    Zde je seznam přání více než v pořádku.

    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/343186/

    • Mihai.m řekl

      elita: Firma také prach, než jsem viděl Hitachi si vybrali právě pro skladování, avšak když se probudíte špatné stránky, které na vás sestoupí, a budete mít ruce CRC chyby bolest hlavy

      To si myslíš, chlapče. Mám 80 gb hitachi na vlákně (konektor velký jako ...). Myslím tím to, že zbytek počítače se kromě tohoto pevného disku, základních desek, procesorů atd. Vždy změnil. Počáteční Měl jsem to na počítači Pentium 4 na patici 468, nebo něco takového, koupeno v roce 2001. Nikdy jsem s tím neměl problémy, ale vyměnil jsem 3 další pevné disky. A stále to funguje, i když to opravdu nepoužívám, nechávám to tam případ mám nějaké fotky z rodinných videí a jiné podobné nesmysly, on tam sedí a točí se, ale pokud si ho nevezmu, ani ho neslyším. Hitachi je podle mého názoru dobrá společnost a měli byste se informovat, než otevřete ústa, a myslet dopředu. A neberte mě s „výjimkou, která posiluje pravidlo“, protože to nevíte, protože stále znám asi 3 lidi, kteří bez problémů používají pevné disky od společnosti hitachi. Společnost byla jedním z prvních výrobců hardwaru v pokud vím, a má pouze vysoce výkonné produkty v jiných oborech. Například vysoce výkonné profesionální videokamery (mnoho televizních používáme je), servery a další síťové součásti, hardwarové součásti používané v automobilovém průmyslu a mnoho dalšího.

  39. křesťan řekl

    tak chci ukázat, jak to udělat procesor.am přetaktovat procesor Intel core2duo E7200.Si I Asus základní desky p43 p5kr na sockhet 775

  40. vítejte
    Pěkný tutorial Cristi, ale můžete udělat i vám návod, jak nakonfigurovat počítač pro méně kolem Šumet z 15 million'd rád, aby se moje a já teď, jak brzy nový počítač kolem eur 15 milionů jestli byste mi mohl pomoci děkujeme dělat výukový program.
    hodně štěstí

  41. Dobrý den, zajímalo by mě sám a PC v rámci 40-45mil platforma písečné bridge.nu chci dělat opravdu zájem overclok březnu ale vyšší výpočetní výkon a grafické karty 1gb gdr5 jakýkoliv pomoci je bin venit.iar výukový program je velmi tinrtio které se uskutečnilo dne

  42. pop Ionel řekl

    ami jsem připraven k prodeji PC a chci jít na Sandy Bridge, rok teď mám pc, že ​​jsou spokojeni, ale ami dělat s touto novou konfiguraci platforma ochiul.am rok tak daleko: Počítač:
    Operační systém Microsoft Windows Vista Home Edition
    Service Pack Service Pack 2
    4.09.00.0904 DirectX (DirectX 9.0c)
    Název počítače Gigabyte (GIGABYTE)
    Uživatelské jméno nelutu

    Základní deska:
    Pentium III Xeon typ procesoru Intel, 2900 MHz
    Jméno deska Neznámý
    Čipová sada základní desky Neznámý
    systémové paměti MB 3328
    Cenu Modulární typ BIOS (12 / 30 / 08)
    Komunikační porty komunikační port (COM1)
    Komunikační porty Port tiskárny (LPT1)

    Video:
    Grafická karta GeForce GT 9500
    Grafická karta GeForce GT 9500
    Monitor Generic PnP Monitor [Nodb] (85LMTF037845)

    multimediální:
    Audio Adapter High Definition Audio Controller [Nodb]

    skladování:
    Intel (R) ICH10 Family IDE Controller 2 port Serial ATA Storage Controller 2 - 3A26
    Intel (R) ICH10 Family IDE Controller 4 port Serial ATA Storage Controller 1 - 3A20
    Standardní Dual Channel PCI IDE Controller Controller IDE
    SCSI řadič / SCSI RAID Host Controller MagicISO
    SCSI řadič / iSCSI Iniciátor Microsoft RAID
    Floppy Floppy disk
    Zařízení SAMSUNG HD161HJ ATA disk
    MagicISO Virtual DVD optická mechanika ROM0000
    Optická jednotka SH-S223F TSSTcorp CDDVDW ATA Device
    Inteligentní Stav HDD Neznámý

    příčky:
    C: (NTFS) 76315 MB (MB volného 11730)
    D: (NTFS) 76308 MB (MB volného 16667)
    Kapacita 149.0 GB (27.7 GB k dispozici)

    Vstupní zařízení:
    Klávesnice Standardní PS / 2 Klávesnice
    Myš HID-kompatibilní myš

    Místní síť:
    RTL8168C Realtek síťový adaptér (P) / 8111C (P) Rodina PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (192.168.1.10)
    Síťový adaptér VirtualBox hostitele Pouze Ethernet Adapter (192.168.56.1)

    zařízení:
    Tiskárna Writer Microsoft XPS Document
    Intel USB R Controller (R) ICH1 Family USB Universal Host Controller - 10A3 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH1 Family USB Universal Host Controller - 10A3 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH1 Family USB Universal Host Controller - 10A3 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH1 Family USB Universal Host Controller - 10A3 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH1 Family USB Universal Host Controller - 10A3 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH1 Family USB Universal Host Controller - 10A3 [NoDB]
    Intel USB R Controller (R) ICH2 Family USB Enhanced Host Controller - 10A3A [NoDB]
    Řadič Intel USB R Controller (R) ICH2 Family USB Enhanced Host Controller - 10A3C [NoDB]
    USB zařízení USB Human Interface Device

    ——– [DMI] —————————————————————————————————————

    [BIOS]

    BIOS vlastnosti:
    Výrobce Award Software International, Inc.
    verze F9c
    datum výroby 12 / 30 / 2008
    Velikost 1024 KB
    Zaváděcí zařízení disketu, pevný disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
    Funkce Flash BIOS, Stín BIOS, Volitelný Boot, ESD, BBS
    Podporované standardy DMI, APM, ACPI, PnP
    Rozšířené funkce PCI, USB

    [Systém]

    Systém atributy:
    Výrobce Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkt EP43-DS3L
    ID unic 00000000-00000000-0000001F-D0944B66
    Wake-up typ vypínač

    [Základní deska]

    Atributy desky:
    Výrobce Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkt EP43-DS3L
    verze xx

    [Podvozek]

    Podvozek atributy:
    Výrobce Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Typ Desktop

    [Memory Controller]

    Funkce paměťový řadič:
    Způsob detekce chyb 8-bit parity
    korekce chyb nic
    Podporuje paměťové 1-Way Interleave
    Aktuální Memory Interleave 1-Way
    Napětí podporován 5V
    Maximální kapacita paměťového modulu 1024 MB
    Paměťové sloty 4

    [Procesory / Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2]

    Vybavení Procesor:
    Výrobce Intel
    Verze Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2
    266 MHz externí rychlost hodin
    4000 MHz Maximální rychlost hodin
    Aktuální MHz taktovací 2266
    Střední typ procesoru
    1.0 napětí V
    na stavu
    Socket Socket 775

    [Cache / Vnitřní Cache]

    Vlastnosti cache:
    tuzemský typ
    na stavu
    Write-Back režimu provozu
    Maximální velikost 64 KB
    Instalovaná velikost 64 KB
    Synchronní SRAM Type Support
    Aktuální Synchronní SRAM Type
    Vnitřní Socket Cache

    [Cache / External Cache]

    Vlastnosti cache:
    tuzemský typ
    na stavu
    Write-Back režimu provozu
    Maximální velikost 2048 KB
    Instalovaná velikost 3072 KB
    Synchronní SRAM Type Support
    Aktuální Synchronní SRAM Type
    Externí mezipaměti Socket

    [Paměťové moduly / A0]

    Funkce paměťový modul:
    zásuvka A0
    Velikost MB nainstalovány 2048
    2048 aktivační schopnost MB

    [Paměťové moduly / A1]

    Funkce paměťový modul:
    zásuvka A1
    Instalovaná velikost Nenainstalováno
    Není instalovaný výkon aktivován

    [Paměťové moduly / A2]

    Funkce paměťový modul:
    zásuvka A2
    Velikost MB nainstalovány 2048
    2048 aktivační schopnost MB

    [Paměťové moduly / A3]

    Funkce paměťový modul:
    zásuvka A3
    Instalovaná velikost Nenainstalováno
    Není instalovaný výkon aktivován

    [Paměťové zařízení / A0]

    Paměťová zařízení vlastnosti:
    Tvar DIMM
    Velikost MB 2048
    Rychlost 667 MHz
    Celková kapacita 64 bit
    Datová kapacita 64 bit
    Umístění zařízení A0
    Umístění lavice Bank0 / 1

    [Paměťové zařízení / A1]

    Paměťová zařízení vlastnosti:
    Tvar DIMM
    Umístění zařízení A1
    Umístění lavice Bank2 / 3

    [Paměťové zařízení / A2]

    Paměťová zařízení vlastnosti:
    Tvar DIMM
    Velikost MB 2048
    Rychlost 667 MHz
    Celková kapacita 64 bit
    Datová kapacita 64 bit
    Umístění zařízení A2
    Umístění lavice Bank4 / 5

    [Paměťové zařízení / A3]

    Paměťová zařízení vlastnosti:
    Tvar DIMM
    Umístění zařízení A3
    Umístění lavice Bank6 / 7

    [Sloty system / PCI]

    Funkce Slot systému:
    PCI slot
    Typ PCI
    Použití V provozu
    32 bitová šířka datové sběrnice
    dlouhá délka

    [Sloty system / PCI]

    Funkce Slot systému:
    PCI slot
    Typ PCI
    používat Empty
    32 bitová šířka datové sběrnice
    dlouhá délka

    [Konektory porty / primární IDE]

    Funkce portu konektoru:
    Referenční Designator vnitřní primární IDE
    Vnitřní konektor typu On-Board IDE
    Externí konektor typu Žádný

    [Konektory porty / sekundární IDE]

    Funkce portu konektoru:
    Sekundární IDE Vnitřní referenční Designator
    Vnitřní konektor typu On-Board IDE
    Externí konektor typu Žádný

    [Konektory porty / FDD]

    Funkce portu konektoru:
    8251 typ portu FIFO Kompatibilní
    Referenční Designator interní FDD
    Vnitřní konektor typu On-Board Floppy
    Externí konektor typu Žádný

    [Konektory porty / COM1]

    Funkce portu konektoru:
    16450 typ portu Sériový port Kompatibilní
    Referenční Designator vnitřní COM1
    Sem vnitřní konektor Dual Inline Pin 9 (pin cut 10)
    Zadejte externí konektor pin samec DB-9

    [Konektory porty / COM2]

    Funkce portu konektoru:
    16450 typ portu Sériový port Kompatibilní
    Referenční Designator vnitřní COM2
    Sem vnitřní konektor Dual Inline Pin 9 (pin cut 10)
    Zadejte externí konektor pin samec DB-9

    [Konektory porty / LPT1]

    Funkce portu konektoru:
    Typ portu paralelní port ECP / EPP
    Referenční Designator vnitřní LPT1
    Vnitřní konektor typu pin samice DB-25
    Externí konektor typu pin samice DB-25

    [Konektory portů / klávesnice]

    Funkce portu konektoru:
    Typ Port klávesnice Port
    Referenční Designator interní klávesnice
    Externí konektor typu PS / 2

    [Konektory porty / Zjištěno]

    Funkce portu konektoru:
    Typ portu port pro myš
    Referenční Designator vnitřní PS / 2 Mouse
    Vnitřní konektor typu PS / 2
    Externí reference Designator Zjištěno
    Externí konektor typu PS / 2

    [Konektory porty / USB]

    Funkce portu konektoru:
    typ portu USB
    Interní USB Reference Design
    Vnitřní konektor typu Žádný
    Externí USB konektor typu

    [Konektory porty / USB]

    Funkce portu konektoru:
    typ portu USB
    Interní USB Reference Design
    Vnitřní konektor typu Žádný
    Externí USB konektor typu

    --- [Přetaktování] -----------------------------------

    Vybavení Procesor:
    Pentium III Xeon typ procesoru Intel
    Name Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2 E7400 @ 2.80GHz
    revize 0001067Ah

    Rychlost procesoru:
    Rychlost procesoru 2899.84 MHz (originál: 2800 MHz, přetaktování: 4%)

    CPU Cache:
    1 KB Cache L32
    Údaje mezipaměti KB 1 L32
    2 L3 MB vyrovnávací paměti (On-Die, ATC, Full-Speed)

    Atributy desky:
    ID placa de baza 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    Jméno deska Neznámý

    BIOS vlastnosti:
    Datum systému BIOS 12 / 30 / 08
    Video BIOS Datum 07 / 08 / 08
    Cenu typ BIOS Award modulární BIOS v6.00PG
    Award BIOS zprávu EP43-DS3L F9c
    DMI BIOS Version F9c

    ——– [Správa napájení] —————————————————————————-

    funkce pro správu energie:
    napájecí zdroj
    Bez statusu Baterie
    Životnost baterií (za poplatek) Neznámý
    Životnost baterie (vybitá) Neznámý
    SAMSUNG HD161HJ ATA HDD Device
    Monitor ACI19D5: Generic PnP Monitor [Nodb]
    Základní deska EP43-DS3L F9c
    Motherboard 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    DMIMOBO Základní deska: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    DMISYS Základní deska: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    PCI / AGP 10DE-0640: 9500 NVIDIA GeForce GT [Nodb]
    PCI / AGP 10EC-8168: Realtek RTL8168C (P) / 8111C (P) Rodina PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) [Nodb]
    PCI / AGP 1131 7133-: Multimedia Controller [Nodb]
    PCI / AGP 197B-2368: Standardní Dual Channel PCI IDE Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-244E: Intel (R) 82801 PCI Bridge - 244E [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E20: Čipová sada Intel (R) 4 Series to I / O Controller - 2E20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E21: Čipová sada Intel (R) 4 Series PCI Express Root Port - 2E21 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A18: řadič rozhraní Intel (R) ICH10 LPC - 3A18 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A20: Intel (R) ICH10 Family 4 port Serial ATA Storage Controller 1 - 3A20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A26: Intel (R) ICH10 Family 2 port Serial ATA Storage Controller 2 - 3A26 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A30: Řadič Intel (R) ICH10 řady SMBus - 3A30 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A34: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A34 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A35: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A35 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A36: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A36 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A37: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A37 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A38: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A38 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A39: Intel (R) ICH10 Family USB Universal Host Controller - 3A39 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3A: Intel (R) ICH10 Family USB Enhanced Host Controller - 3A3A [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3C: Intel (R) ICH10 Family USB Enhanced Host Controller - 3A3C [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3E: High Definition Audio Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-3A40: Intel (R) ICH10 Family PCI Express Root Port 1 - 3A40 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A48: Intel (R) ICH10 Family PCI Express Root Port 5 - 3A48 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A4A: Intel (R) ICH10 Family PCI Express Root Port 6 - 3A4A [NoDB]
    .sa ami asi vědět, co si myslíte, že by mohlo anbunatati něco, nebo jít rovnou na Sandy Bridge.multumim pro cvičení.

  43. pop Ionel řekl

    PM líto, je to poměrně dlouhá

  44. Viz dáte 2 zdrojů košík

  45. Dobrý den Cristi, mohu mít zájem změnit svůj PC platformu Sandy Bridge, ale to být něco levnější někde 25 milionů kdybyste mohl, otočil jsem se na EMAG vidět, co a jak jsme si vybrali něco, ale já chci pocit z tvého nechci nutně konzultace, jen výběr toho, co považujete 25 milionu a mám přehled toho, co jsem si vybral a co jste si zvolili, budete mít více zkušeností a nechci utrácet peníze jinde, když chci Milian 25 o něčem docela bunicel.Astept svůj názor, děkuji :) a zdraví.

  46. ignorant otázka: je možné, že mezi procesory Sandy Bridge výše, jsou procesory, které mají problémy s SATA řadiče, jako jsou ty v případě 6 série čipových sad (P67 / H67, atd)? pokud ano, jak můžeme chránit? Merci

  47. Mihai.m řekl

    Cristi, zpočátku si trochu odporuješ, nebo si neuvědomuji. Říkáš, že máš základní desku bez video výstup a že chceme-li video výstupu se podívat na čipsetu základní desky, která je přesně h67.Dar základní deska chipset vyvolen jsi byl (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Miluji tento šílený hledá základnu s p67 čipové sady. a chtěl jsem se zeptat, jestli základní deska nemá specifikace MHz frekvence 2000 vzpomínky můžeme použít tento kmitočet nebo nabudou s 1333 MHz? Mc a omlouvám se, jestli rozrušený.

    • Mihai.mCristi argumentují trochu na první, nebo ne ve mně ... máte pocit, přičemž základní desku bez video výstup a že chceme-li video výstupu se podívat na čipsetu základní desky, která je přesně h67.Dar základní deska chipset vyvolen jsi byl (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Miluji tento šílený hledá základnu s p67 čipové sady. a chtěl jsem se zeptat, jestli základní deska nemá specifikace MHz frekvence 2000 vzpomínky můžeme použít tento kmitočet nebo nabudou s 1333 MHz? Mc a omlouvám se, jestli rozrušený.  

      Nechtěl jsem nutně odkazovat se na jméno chipsetu, tam jsem se zmínil, že: H67 má HDMI, DVI, VGA a P67 nemají to ti, kteří vr vyhrazenou grafickou kartu, musí si vybrat stolní P67.
      Gigabyte učinil podivnou volbu. Mezi P67 a rozdíly H67 jsou extrémně malé, snad Gigabyte zvolili tuto možnost, než k nižším nákladům. Obvykle základní desky, který nemá HDMI, DVI, VGA jsou P je (Sandy Bridge v této sérii).
      Přicházím s aktualizací s rozdíly mezi H67 a zítra P67.

  48. Mihai.m řekl

    Wow mc. fain na promptitudine.Nu očekávají, že dostanou tak rychle se nám podařilo inteleg.Pregateam raspunsul.Acum práci v jiném videotutorial uo UEFI ale zveřejníme aici.UEFI (Unified Extensible Firmware Interface) a Hybrid EFI Technology nejí totéž chleba? Pt. Našel jsem Základní deska GIGABYTE http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3762#ov a já nedávají seama.Si způsobem, který je nejlepší z nich, z tohoto výukového programu (Gigabyte PH67A-UD3-B3) a že vaše MSI P67A-GD65-B3?

    • Mihai.m řekl

      Mihai.m: A mimochodem, který je nejlepší z nich, z tohoto výukového programu (Gigabyte PH67A-UD3-B3) a že vaše MSI P67A-GD65-B3?

      1. Gigabyte P67A-UD5-B3
      2.Gigabyte PH67A-UD3-B3
      3.MSI P67A-GD65-B3
      Chcete-li být jasnější!

  49. Ahoj kluci chci říci, že systém založený na Intel Sandy Bridge procesorů

    2011 je vlastně nepořádek pro ty, kteří chtějí, aby systém atsfel říkám déle

    Dokument tak dlouho, jako ty od Intelu uznal svůj omyl o nových procesorů Sandy Bridge

    Dl.Cristi musel tento specifický problém v tutoriálu, ale víte, každý z nich se může pochlubit

    kladivo. Já osobně doporučuji vám jít na pevnější platformy, jako je X58 více

    stabilní cenové mluví stejně. Jak asi Sandy Bridge se očekává, že k nápravě tohoto problému

    http://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk

    • Robert.L řekl

      Costel: Ahoj kluci chci říci, že systém založený na Intel Sandy Bridge procesorů
      2011 je vlastně nepořádek pro ty, kteří chtějí, aby systém atsfel říkám déle
      Dokument tak dlouho, jako ty od Intelu uznal svůj omyl o nových procesorů Sandy Bridge
      Dl.Cristi musel tento specifický problém v tutoriálu, ale víte, každý z nich se může pochlubit
      kladivo. Já osobně doporučuji vám jít na pevnější platformy, jako je X58 mnohem stejně maistabila cenových jednání. Jak asi Sandy Bridge se očekává, že k nápravě tohoto problémuhttp://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk  

      Dovolte mi, abych vás informovat o problematice, než ty od Intelu: Prvním problémem není nová generace procesorů Sandy Bridge ale základní čipové sady Blacé jsou P67 a H67.
      Z tohoto důvodu byly staženy z trhu základních desek s SATA II porty otázky, namísto těch, které nemají tuto chybu SATA III, a pana Cristi to řekl v jiném výukovém To je pravda, vztahující se k zavedení systému mnohem levnější. A do konce tady Tento problém je vyřešen a už je k dispozici po celém světě nová řada základních desek přezkoumávána.

  50. Karolin řekl

    Karolin:
    Dobrý den Cristi zajímavý tutorial Mám prosbu svého maxima byste chtěli, aby konfigurace systému až 3000 3100-lei na Sandy Bridge.
    Chci specificky být trochu opatrnější, když vy tutorialelele, nebo jste trochu unavení nebo spěchat příliš rychle, a dělat některé drobné chyby, jako je přidání 2 rám a dlaždice základ, který jste si zvolili, je základní deska, která Maximální podpora paměti až 1333Mhz jsem šel na webových stránkách Gigabyte i přes několik míst, kde jsem hledal, ale nenašel žádnou nést více než 1333Mhz.
    Zjistil jsem základní desku od těch v http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3 Říkám, že se tato základní deska může přetaktovat nevybere žádnou decum, co jste si zvolili, protože to jsou vzpomínky jste si vybrali 2000 MHz a že Gigabyte nepodporuje více než 1333Mhz.

    Jinak jsem tak krásné a zajímavé výukové programy a dívat se co nejrychleji s Sandy Bridge Tutorial za cenu až 3100 Max lei tento měsíc před svátky bych chtěl koupit systém.

    Vybral jsem si tento systém a prosím, řekněte mi, jestli je to v pořádku.

    http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3
    http://www.mediadot.ro/placi-video/placa-video-his-radeon-hd6850-1024mb-ddr5-iceq-x-turbo
    http://www.mediadot.ro/procesoare/procesor-intel-core-i5-2500k-sandy-bridge-box
    http://www.mediadot.ro/memorii/memorie-kingston-ddr3-4096mb-2-x-2048-1600mhz-cl9-xmp-hyperx-blu
    http://www.mediadot.ro/carcase/carcasa-aerocool-rs-9
    http://www.mediadot.ro/coolere/cooler-scythe-mugen-2-rev-b
    http://www.mediadot.ro/surse/sursa-ocz-fatal1ty-series-550w
    http://www.mediadot.ro/hard-disk-uri/hdd-samsung-spinpoint-f3-hd103sj-1tb-32mb
    http://www.mediadot.ro/pasta-termoconductoare/pasta-termoconductoare-arctic-silver-as5

    Prosím, vyčkejte na odpověď co nejdříve Věřte se dočkat vydat rozkaz, ale chtěli a vaše odpověď.
    Díky moc za výukové programy Dobrý den a hodně štěstí mít další konzultace.

  51. cristi026 řekl

    hello friends

    miam dny 2 1 získala procesor grafická karta 1K + + 2600 4 3 Gb Rami DD1600 MGHz zásuvka 1155 a chci vás informovat, že:
    Dávejte pozor při objednávce, co deska má SATA, SATA II a III, tj
    EX: plaku, které mrzačí to vzal já říkám, že má 4 SATA II a III 4 STAT ale ona ^ SATA III a 2 SATA II opatrní, když budete mít základní desky od společnosti ASUS, pro které jsou nově vznikající novějších modelů EX: P8P67-EVO zásuvka 1155, ti, kteří prodávají nedávejte všechny carecteristicile na foeum lépe vstoupit přímo na místě,

    Mam více zaplétá do nového systému BIOS od ASUS i7 mě tropil v mlze :)) BIOS se liší pro všechny, můžete chodit do skříně a myší

    P8P67 EVO - REV 3.0
    I7 procesor 2600K Sandy Bridge, 3400MHz
    DDR3 Gb 4, 1600 MGHz
    Musím říci, že s, a můj standardní barva, kterou PC hraní v 35 Grade
    hry jako Bulletstorm Call of Duty 7, Prototypy

  52. neznámo řekl

    Co si myslíte o tomto systému: Základní deska: MSI P67A-G45 Procesor: Intel Core i5 2500K Grafická karta: Palit GeForce GTX460 Inteligentní 1gb GDDR5 SSD TEAMGROUP 32GB SATA-2 Memories: 2x2GB Syncron 1600MHZ HARD-DISK: Western Digital Caviar Modrá 500GB, 7200rpm, 16mb, SATA-3 DVD WRITER Asus DRW-24B3LT LightScribe ZDROJ: CORSAIR CX600 600W ATX2.3 CASE: Raidmax TORNADO

    • neznámo:
      Co si myslíte o tomto systému: Základní deska: MSI P67A-G45 Procesor: Intel Core i5 2500KPlaca Video: Palit GeForce GTX460 Inteligentní 1gb GDDR5SSD: TEAMGROUP 32GBSATA-2 Memories: 2x2GB Syncron 1600MHZ HARD-DISK: Western Digital Caviar Modrá 500GB, 7200rpm , 16mb, SATA-3 DVD WRITER Asus DRW-24B3LT LightScribe ZDROJ: CORSAIR CX600 600W ATX2.3CARCASA: RAIDMAXTORNADO

      Hi I ASI říká počkat několik dní, až uvidíte grafická karta MSI nVidia GTX 560 VAŠE HAWX oddělenými Frozr III je klenotem za cenu o něco vyšší, protože Palit, ne jako vybledlé tak špatné, ale MSI má vyšší frekvence a lepší chlazení než Troufám si tvrdit, nejlepší chlazení, které můžete najít grafickou kartu, pokud nedojde ke změně. Avšak to, co jste si zvolili, je docela dobrý systém. A ještě něco chladnější po trhu by bylo dobré, pokud nemáte Postavení peněz do Cooler Master Hyper 101 nebo TX3 jsou dostatečně levné chladnější, co se může a jsou super dobré, ale pokud spory Jak bylo řečeno, a Cristi Scythe Ninja3 a Mugen 2 (rev b nejlépe) jsou velmi dobré.

  53. wisterio řekl

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/
    Ptám se, zda některé z těchto PC je dobrá

  54. http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
    neplačtež amd buldozer
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Opteron+6176+SE
    AMD skóre pro všechen prach chudoby zůstává, jestli si myslíte, že AMD porazit Intel Pentium ano, pokud jste v porovnání s 4.
    Říká se, že surový výkon na jádro je stále současná úroveň Intel (Ivy Bridge nepřipadá v úvahu). V případě více "mine" a generace nástupce Bulldozer je neviděl příliš dobře.
    DĚTI !!! Nároky na výkon PENĚZ !! A PC € BEST OF JAKÉKOLIV hlediska SALT 5000LEI !! AMD výkon HISTORIE !!!
    FAN OR NOT INTEL AMD PERFORMANCE ALE ADOR

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/

  55. I naléhavě potřebují recenzi:

    http://www.emag.ro/wishlist/6439202285

    Těleso a DVD-RW am). Co si o tom myslíš?

    Čekání na posudků!

  56. mihai1307 řekl

    ahoj cristi, zajímalo by mě, jestli můžeš udělat tutoriál o rodině procesorů AM3 + FX, byl bych v pokušení koupit jeden a základní deska související s tímto procesorem (čekám na nápady od tebe) děkuji ...

  57. Salut!
    MSI Z68A-G43 (G3) zásuvka 1155
    Intel Sandy Bridge jádro 7k I2600 MHz 3400 8 1155 MB Socket Box
    Je to dobrá volba?

  58. Dobrý den, prosím pomozte 760GM-E51 MSI podporuje procesory AMD Phenom II Procesor AM3 X4 BE 955GHz 3.2 2 + 6M 125W site http://www.msi.com/product/mb/760GM-E51.html#/?div=CPUSupport BE nemá konec, a co to znamená.

  59. Silviu řekl

    Ahoj, mám jednu poznámku na zvolené konfiguraci, proč jste si vybral tvrdý SATA3?

Speak Your Mind

*